luni, 30 martie 2009

Morocco sau Regatul Marocului

un regat in adevaratul sens al cuvantului... mai mult prin prisma minunatiilor naturale si istorice, decat prin forma in sine de guvernare... cu tot cu exasperanta afisare peste tot a portretelor regelui (atat in interiorul aeroporturilor, a bancilor, a barber-shopurilor, a micilor magazine din bazaruri,a etc, cat si pe mari panouri outdoor din orase) si bineinteles in diferite ipostaze (la birou mai ales dar chiar si la schi)

o sa incep povestea calatoriei cu o mica istorie romantata a unei intalniri pe cursa Milano - Fes. In avion, ne-am amusinat reciproc cu inca 4 conationali pana am indraznit si ne-am dat arama pe fata in aeroport. Desi toti eram oarecum tematori vs noii intrusi mersul lucrurilor a dovedit nu numai ca am economisit costuri (cel mai funny a fost cursa cu "grand taxi"-ul - mercedes cobra - de la aeroport in Fes in care ne-am inghesuit conform ghidajului soferului toti 6), dar si ca avem amici comuni. In plus, avand in vedere ca itinerariul nostru desi alcatuit separat parea copiat unul dupa celalat (difereau doar timpii de stationare) am shareuit experiente frumoase si seri relaxante si distractive.

Voi reveni cu comentariile si povestioarele despre fiecare oras, dar asta numai dupa ce voi reusi sa developez toate pozele (aka sa le transfer pe calculator si sa le aleg pe cele mai bune/relevante) si asta nu va fi f usor pt ca am facut cateva mii in total (cred ca vreo 5-6)...

PS. e f funny sa observ pe geamul trenului la nici un metru distanta zapada... asta dupa ce acum cateva zile dadeam deja jos un rand de piele si ma perpeleam la 30 de grade...

Niciun comentariu: