luni, 22 iunie 2009

29 and fresh...

yep... 29 is the figure of the day... of yesterday... till next year one day before "yesterday"...
si asta intr-o stare still fresh... so, 29 and fresh...
m-am rasfatat cu multe urari si ganduri bune - thanks again my dear friends - si bien sure si cu ceva fun de-a lungul celor 24h...
unul din momentele zilei a fost o vizita in parc... nu pe bancutza sau la groapa cu nisip... nu, nu, nici cu pensionarii la sah... ci la agatat... evident cu protectie la mine (hamul si carabinele) am plecat la agatat... franghii, copacii, lemne, cabluri, tiroliene, platforme, scari si tot ce mai prindeam pe traseele excelent facute din parcul aventura




in plus ziua a venit si cu un first timer.... adica un prim contact... de data asta a fost meeting-ul cu tutunul, cu care nu m-am intalnit in primele 29 de solstitii... intalnirea a fost atent pregatita si s-a intamplat dintr-o pipa ciresata si un tutun de pipa - sunday's fantasy - ambele excelente... cred... e adevarat ca, ce stiu eu dupa doar o pipa la activ... anyway, ideea e ca m-am simtit f bine, mi-a placut aroma, senzatia si tot ce s-a legat... i'll be back...

29 stay focus... it will be a delight&full one...

Niciun comentariu: