marți, 10 noiembrie 2009

Nu trage dom' Semaca! Sunt eu Lascarica.

Nu, n-a tras dom' Semaca....
Nici macar comisarul Moldovan...
De fapt n-a tras nimeni!!!
Nu cu gloante... Nici cu vorbe... Nici cu versuri... Nici cu orice altceva...
Nu a tras N I M E N I!

Doar Dumnezeu a tras.

L-a tras la el.
L-a atras la el.

Da, gandesc marunt. Nu e o rusine sa cer, rusine e sa NU PRIMESC.
Si stiu si ca mana intinsa care nu spune o poveste nu primeste pomana.
Stiu toate astea si ce...
Stiu ca de astazi nu o sa mai primesc nimic de la el... Nimic direct...
Insa e acolo sus si-si face meseria mult cantata de "maturator de praf de stele"
Tot ce imi ramane este sa muncesc si nopti si zile si sa-mi incrucisez sinapsele ori de cate ori imi va lipsi vagabondul vietii.
MULTUMESC!

3 comentarii:

razvan spunea...

"Nu trage,dom` SEMACA,sunt eu ,LASCARICA/Aplauze eterne NEA DINICA"


M-a emotionat extrem articolul tau...imi plac cand vad ca sunt astfel de oameni care stiu sa aprecieze adevaratele valori.Ramas bun Gheorghe Dinica

Respectele mele

Oana Echim spunea...

Adi, nu stiam ca esti o fire asa poetica...si pozele de toamna sunt superbe...tu le-ai facut ?

Adrian Bacanu spunea...

Oana,
merci :).

Dap pozele sunt facute cu manutza mea.

Multumesc de apreciere.