luni, 10 februarie 2014

Stare


Sunt in stare
Sa am o stare
Fara stare

Sunt in stare 
Sa am o stare 
Plina de stare 

Stare
Parodox
Oare?

Stau in mine
Sunt prins
in lumi
in statica miscare
De somn cuprins 
nu m-as culca
Raman asa in starea mea

In timpul suspendat 
Ma-nclin
Ma-nchin 
La mine si la Dumnezeu
Oh, Univers mărunt, ce-s eu?

Inima-mi-calda bucurie
O stare 
cuvinte nu-s sa o descrie 
Sunt plin si gol
Trăiesc 
Iubesc 
Simtesc
Si doare!

Focul arde
purifica 
intensifica
Si doare!

Liniște 
Încredere 
Traire
Binecuvântare
Iubire
Sunt toate valuri!
Valuri, ce-mi sparg țărmul agitat!
Bucati curate, adunate
Calatoresc
In mine
Multumesc 

Durere surda, plina, aspra
Oh tu, cum tu ma vindecai...
Si te lasam si te lasai...

2 comentarii:

giovanna spunea...

neuronii tai
fara stare
sunt in stare
sa starneasca
bucurii matinale,
si mai mult decat atat.
bucurii din tine
azvarli spre mine,
spre noi, spre toti,
sa ne schimbi starea,
in bine.

Adrian Bacanu spunea...

Wow. Mulțumesc. Mult