luni, 5 septembrie 2016

Urletul




Am fugit pana nu mai era nimeni
Am fugit pana nu mai eram nici eu

M-am ascuns pana nu mai era nimeni
M-am ascuns pana nu mai eram nici eu

Am strigat si nu m-a auzit nimeni
Am strigat si nu m-am auzit nici eu

Toate lucrurile pe care le-am facut
Le-am facut din drag
Imi e drag de tine
Imi e drag sa fiu cu tine
Imi e drag sa fiu tine
Imi e drag sa fiu eu

Toate lucrurile pe care le-am facut
Le-am facut din frica
Imi e frica de mine
Imi e frica sa nu iti fie drag de mine
Imi e frica sa nu fie bine
Imi e frica sa raman fara tine
Imi e frica sa raman fara mine

Am strigat si nu era nimeni sa ma auda
Asta pentru ca am fugit de toti inainte

Am strigat sub zambetul larg
SUNT AICI!
Cu temeri
cu frici
Cu iubiri...

Raman mai departe cu mine
Ma uit la inc-o durere
Imi pun o oglinda in fata
Mai respir!

Totul in jur ma invata…
Sa iubesc si mai mult viata
Si pe mine
Si dincolo de furia ce ma stapaneste intern
De urletul ce urla urland
Sa vad forta iubirii de viata
Si scanteia divina ce se-nalta

Niciun comentariu: